SmartBill Gestiune Plus si Facturare - subscriptie valabila 12 luni

subscriptie, aplicatie, cloud, gestiune PLUS si facturare, subscriptie valabila un an

Opinia clientilor:

Detii sau ai utilizat produsul? | Adauga o intrebare

Producator:
ITG
Model:
SB-GESTIUNE-CLOUD-PLUS-12
Beneficii:
Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
Livrare rapida detalii
Retur gratuit in 30 zile detalii
1.833,15 lei (TVA inclus)
Disponibil la comanda
Cantitate:
ITG
Descriere

SmartBill Gestiune Plus si Facturare

 

SmartBill Gestiune Plus si Facturare este o aplicatie in cloud ce optimizeaza procese interne precum: gestionarea stocurilor, emiterea de NIR-uri, facturi si alte documente esentiale, si ofera o imagine de ansamblu a afacerii, ajutand administratorii sa analizeze principalele tranzactii realizate, ce vor fi insotite de documente justificative si complete.

 

 Cu ajutorul aceste aplicatii veti putea gasi solutii simple si eficiente pentru ajustarile de stoc, retururi la furnizor si multe altele, si veti urmari indeaproape incasarile si platile efectuate in aplicatie, pentru a fi intotdeauna la curent cu situatia afacerii dar si a partenerilor de afaceri.

 

 

Principalele avantajele oferite de SmartBill Gestiune Plus si Facturare:

Emitere de NIR, facturi, chitante, avize, proforme, bonuri in 30 de secunde.
Acces online in aplicatie - oricand, de oriunde, de pe orice dispozitiv.
Cel mai modern si in acelasi timp cel mai usor de folosit program de gestiune si facturare.

 

Ai tot ce tine de intrari si gestiunea stocurilor

Stocuri, NIR (nota receptie si constatare de diferente), multiple gestiuni de tip en detail si en gros, fisa de magazie, bon de transfer intre gestiuni, bon de consum, raport de gestiune zilnic, balanta analitica a stocurilor etc.

Inregistrezi automat NIR-uri primite prin Reteaua Smartbill

Cand primesti o factura de la un furnizor cu care esti conectat in Reteaua Smartbill, programul iti ofera posibilitatea de a emite NIR automat pe baza acesteia.

O imagine de ansamblu asupra afacerii tale in permanenta

SmartBill iti permite sa gestionezi, sa urmaresti sau sa analizezi principalele tranzactii realizate, care vor fi insotite de documente justificative corecte si complete.

Softul de gestiune te ajuta sa gasesti solutii mai putin intalnite

Acesta permite o serie de documente speciale pentru situatiile atipice, cum ar fi ajustarea de stoc, returul la furnizor sau procesul verbal de transfer, astfel incat si in aceste cazuri sa ai o imagine clara asupra tranzactiei.

Rapoarte de afaceri extrem de utile

Printre multiplele rapoarte de afaceri se afla "Raportul de profit pe produs" unul dintre cele mai apreciate, acesta permitand analiza ratei de profit al fiecarui produs din stoc.

Posibilitatea de a analiza cheltuielile companiei in timp real

Mai mult de o simpla privire de ansamblu asupra tranzactiilor realizate, poti analiza cu atentie cheltuielile realizate in timp real, ceea ce poate impacta decizii de afaceri ulterioare

Control al accesului in aplicatie

Prin intermediul functionalitatii care iti permite sa setezi si sa administrezi drepturile tuturor utilizatorilor, exerciti un control fin al accesului in aplicatie.


 

SmartBill Gestiune Plus si Facturare va ofera:

Posibilitatea de a fi utilizata de 2 utilizatori (pentru mai multi utilizatori este necesar sa ne contactati)
Operatiunile de facturare/Vanzare
Gestionarea stocurilor
Inregistrarea cheltuielilor si gestionarea platilor catre furnizor
Emiterea de rapoarte
Inventariere online
Operatiuni cu produse ce au cod de bare
Conectare la casele de marcat
Plugin-uri pentru integrarea cu magazinele online: Magento,Woocommerce, Prestashop, OpenCart
Aplicatie pentru Android si iOS
Suport tehnic si actualizari
Import de extrase bancare
Raport TVA
Raport de vanzari per agent
Exportarea facturilor catre contabilitate
Dashboard personalizabil
Calcularea profitului/produs
Posibilitatea integrarii pentru plata cu cardul
Interfata de programare a aplicatiei(API)
Drepturi avansate pentru utilizatori
Vizualizarea in sidebar a informatiilor despre vanzari in momentul facturarii: profit, discount acordat etc.
Posibilitatea alegerii unui stoc minim pe produse si primirii de notificari legate de atingerea acestuia
Gestionarea stocului trimis la terti spre vanzare
Gruparea produselor pe categorii
Liste de preturi per client
Analiza vechime stoc
Analiza rotatie stoc
 

O aplicatie complet mobila

Vanzarile pot fi realizate chiar si de pe telefonul mobil prin intermediul aplicatiei de Android/iOS, si se vor regasi in tranzactiile pe stocuri, asigurand o functionalitate perfecta a sistemului, chiar si atunci cand va aflati in miscare

Interfata prietenoasa

Desi gestionarea de stocuri este o activitate complexa, aceasta este simplificata datorita interfetei prietenoase de la SmartBill, ce necesita un timp minim de instruire al angajatilor.

 

Subscriptia de SB-GESTIUNE-CLOUD-PLUS-12 este valabila 12 luni (un an).

Tag-uri: aplicate android smartbill pos aplicatie android pentru vanzari smartbill pos android software smartbill pos software vanzare software vanzari smartbill pos

ITGStore.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta pagina. Ocazional acestea pot contine inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara o notificare prealabila sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil.

Review-uri

Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Rating:
Fii primul care scrie un review!
Spune-ti parerea acordand o nota produsului.
Intrebari

Ai nelamuriri?
Pune o intrebare pentru a afla detalii despre produs.