Sistem complet de vanzare pentru HoReCa Advanced

Colormetrics P1000, Datecs DP25, Epson TM-T20II, CD350BK, software Freya Restaurant, abonament suport casa de marcat, driver FiscalNet

Opinia clientilor:

Detii sau ai utilizat produsul? | Adauga o intrebare

Producator:
ITG
Model:
ITG-HORECA-ADVANCED
Beneficii:
Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
Livrare rapida detalii
Retur gratuit in 30 zile detalii
Disponibil la comanda
Garantie: 12 luni detalii
Descriere

Sistem complet de vanzare - HoReCa Advanced

Sistemul complet de vanzare HoReCa Advanced – ITG-HORECA-ADVANCED este o solutie all-in-one ce poate fi implementata in restaurante, cafenele si hoteluri. Acest sistem este alcatuit din 3 componente: hardware, software si servicii.

 

Avantajele pe care le ofera sistemul complet de vanzare pentru HoReCa Advanced sunt urmatoarele:

economisiti timp pretios - nu mai pierdeti timp cu cautarea si adaugarea in cos a fiecarei componente de care aveti nevoie;

optimizati costurile - cost mai bun la achizitionarea sistemului decat la cumpararea fiecarei componente in parte;

implementare rapida - scoateti echipamentele din cutie, conectati-le la sistemul POS si instalati programul de gestiune HoReCa ITG-POB;

serviciu de instalare, configurare si training (pentru Bucuresti) - gratuit, remote (de la distanta). Pentru deplasare se va percepe o taxa;

suport 60 de zile de la data instalarii - gratuit, remote (de la distanta).

 

Componente hardware:


Sistem POS

 

Sistemul POS Colormetrics P1000 dispune de componente hardware performante care asigura rularea fluida a aplicatiilor. Acesta este echipat cu un procesor Intel Celeron J1900 quad-core, 4 GB memorie RAM tip DDR3L si 64 GB spatiu de stocare tip SSD. Multumita acestor specificatii, sistemul POS P1000 aduce un plus de valoare si imbunatateste procesul de vanzare.

La sistem se pot conecta multiple echipamente suplimentare multumita interfetelor USB, serial, Ethernet, RJ11, audio si VGA.


 


Casa de marcat

 

Casa de marcat mobila Datecs DP25 [2018] conforma cu noua lege fiscala 2018. Datecs DP25 este un echipament refacut complet din punct de vedere electronic pentru a corespunde noilor cerinte legislative.

Datecs DP25 dispune de o tastatura generoasa cu 33 de taste, interfete mini USB, Ethernet, serial si port pentru conectarea unui sertar de bani, conectivitate Bluetooth, doua display-uri LCD (pentru operator si pentru client) si slot card SD. Dispozitivul poate printa pe role de hartie cu latime de 57 mm si diametru de 50 mm.


 


Imprimanta termica

 

Epson TM-T20II este o imprimanta termica foarte performanta. Datorita combinatiei dintre vitezele mari de imprimare, fiabilitatea superioara si operarea economica, imprimanta  este foarte atractiva pentru companiile de retail si magazinele specializate, pentru HoReCa si magazinele alimentare.



 

Sertar de bani

 

Sertarul de bani CD350BK este dotat cu 4 compartimente pentru bancnote si 8 compartimente pentru monede. Dimensiunile compacte il recomanda pentru folosirea in orice punct de vanzare. Se poate conecta la orice casa de marcat sau imprimanta fiscala. Functioneaza si in mod independent, actionat doar din cheie mecanic/electric. CD350BK este un sertar de bani foarte rezistent datorita constructiei dintr-un cadru din metal armat, cu grinzi metalice si tabla.



 

Software:

Soft de vanzare si gestiune

 

Software-ul Freya Restaurant Professional va permite sa monitorizati intreaga activitate de gestiune a locatiei dumneavoastra. Prin utilizarea acestei solutii va veti eficientiza costurile de personal si de productie si veti obtine o vedere de ansamblu asupra intregii afaceri.

Freya Restaurant Professional poate fi utilizat in restaurante, pizzerii, cafenele, baruri, crame, pub-uri, bistro-uri, cluburi, fast-food-uri si cantine.


Driver casa de marcat

 

Datecs FiscalNet este un driver de comunicatie pentru casele de marcat si imprimantele fiscale Datecs. Acesta serveste drept punte de legatura intre echipamente, aplicatiile de vanzare si sistemele de gestiune.

Acest driver de comunicatie permite listarea rapida a bonurilor fiscale si ofera posibilitatea de tratare a erorilor aparute in liniile bonurilor prin anularea acestuia si relistarea lui. FiscalNet functioneaza pe sistemele de operare Windows si este dependent de aplicatia DUDE furnizata de importatorul caselor de marcat Datecs.



 

 

Serviciu:



Abonament suport online si telefonic casa de marcat/imprimanta fiscala (AMEF), 12 luni

Caracteristici:

  • Asistenta telefonica (luni-vineri, intre orele 9 – 17:00);
  • Asistenta prin e-mail in maxim 24 de ore;
  • O revizie tehnica anuala la sediul executantului inclusa.

Imediat dupa plata abonamentului, acesta este valabil pentru o perioada de 12 luni.

Solutia completa de vanzare HoReCa Advanced se poate utiliza in:

Cafenele;

Restaurante;

Pizerii;

Cantine;

Fastfood-uri.

 

Sistemul complet de vanzare pentru HoReCa Advanced este o solutie ce se instaleaza rapid la punctul de vanzare. Mai mult, acesta va permite sa va optimizati costurile de achizitie si va salveaza timp pretios.

Tag-uri: itg horeca advanced sistem complet de vanzare sistem complet de vanzare itg sistem complet itg horeca sistem de vanzare baruri sistem de vanzare cafenele solutie pos all in one horeca solutie pos baruri solutie pos cafenele solutie pos pub-uri solutie pos restaurante solutie punct de vanzare horeca

ITGStore.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta pagina. Ocazional acestea pot contine inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara o notificare prealabila sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil.

Review-uri

Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Rating:
Fii primul care scrie un review!
Spune-ti parerea acordand o nota produsului.
Intrebari

Ai nelamuriri?
Pune o intrebare pentru a afla detalii despre produs.