software telecom, licenta electronica, 4 apeluri simultane, functionalitati call-center, licenta standby
Opinia clientilor:
3CX este o aplicatie care gestioneaza un sistem de telefonie IP. Aplicatia administreaza telefoane IP si SIP-trunk-uri (apeluri concomitente directionate printr-un IP principal prin tehnologie VoIP) din cladiri de birouri sau in cloud. 3CX este o solutie unificata de comunicatii, ce permite organizarea de conferinte web, managementul prezentei si activitatii in interiorul companiei, gestionarea softphone-urilor (aplicatii de convorbiri telefonice prin Internet instalate pe PC-uri) si a aplicatiilor instalate pe smartphone-uri fara costurile si greutatile de setare specifice unei centrale telefonice traditionale.
Principalele caracteristici ale 3CX sunt:
3CX se poate instala si seta in cateva minute pe servere sau PC-uri ce ruleaza Windows sau Linux ori poate fi virtualizat pe Hyper-V sau VMWare. Sabloane de configurare sunt disponibile pentru o gama larga de telefoane IP, SIP-trunk-uri, gateway-uri, provideri VoIP. Aplicatia se poate instala inclusiv pe dispozitive mobile cu Windows, Android, Mac si iOS.
3CX este o solutie eficienta de imbunatatire a relatiilor cu clientii si de crestere a productivitatii, dar si una foarte rentabila: puteti ajunge la o reducere cu pana la 80% a costurilor prin folosirea SIP-trunk-urilor si a tehnologiei WebRTC (comunicare in timp real pentru browsere si alte aplicatii mobile). Apelurile telefonice intre birouri sunt gratuite, iar clientii pot lua legatura cu dumneavoastra de oriunde din lume, cu costuri foarte reduse.
Functionalitati precum status-ul colegilor, trimiterea de fax-uri sau mesaje vocale catre e-mail, conferintele si mesajele instante sunt disponibile oricand si oriunde, fie pe PC, fie pe smartphone, softphone etc. Intre utilizatorii aplicatiei, orice tip de comunicatie este gratuita, de la apeluri telefonice, la mesaje si conferinte. In varianta Enterprise la o conferinta pot fi prezenti maxim 100 de participanti.
3CX Enterprise se integreaza fara probleme cu aplicatii ca Office 365, Google, Outlook si nu numai. Este disponibila oricand o evidenta clara a apelurilor primite si efectuate, iar informatiile despre durata apelurilor va permit sa generati rapoarte concludente cu privire la activitatea agentilor si a clientilor. In plus, deoarece se face conversia de la identitatea criptata a apelantului la un nume de client, agentii discuta mai degraba cu o persoana decat cu un numar de telefon, oferind, astfel, o experienta placuta si eficienta clientilor.
In varianta Enterprise, 3CX este o solutie eficienta pentru CRM (Customer relationship management – gestionarea relatiilor cu clientii). Beneficiati de toate caracteristicile necesare intr-un call/contact center, precum:
Odata cu achizitionarea licentei Enterprise, beneficiati si de o licenta Standby, adica o clona a sistemului principal care, in cazul unor defectiuni ale sistemului ori de virusare, preia functia de server 3CX fara sa fie necesare setari suplimentare, pastrand toate actualizarile si rapoartele la zi. Intr-o asemenea situatie, transferul functionalitatii dureaza extrem de putin, aproximativ 2 minute.
Licenta 3CX-ENT-4SIM este valabila 12 luni, dupa care este necesara reinnoirea. Pretul se seteaza in functie de numarul de apeluri simultane necesar unei companii. In mod obisnuit, 3-4 interioare pot prelua cate un apel in acelasi timp. Licenta se livreaza in format electronic, pe e-mail. Aceasta licenta este valabila pentru 4 apeluri simultane. Pentru un numar mai mare de apeluri simultane, va rugam sa ne contactati.
Tag-uri: 3CX-ENT-4SIM 3cx 3cx ent pbx 3cx software telecom 3cx enterprise telecom 3cx