Zebra OneCare: un contract de service, 3 beneficii garantate

Zebra OneCare

Cresterea si dezvoltarea afacerii sunt principalele obiective pe care le au in vedere antreprenorii. Evaluarea constanta a pietei, identificarea rapida a oportunitatilor aparute, dezvoltarea unei strategii coerente, aplicabila si aplicata de catre echipa reprezinta elementele cheie pentru atingerea acestor obiective.

Dar, stii ca tot efortul depus poate fi anulat de lipsa de control asupra bugetelor? Cheltuielile neprevazute iti pot da peste cap strategia, te pot impiedica sa faci invesitii atunci cand simti ca este momentul si te pot face vulnerabil in fata oricaror oscilatii ale pietei.

Cum traim intr-o lume dependenta de tehnologie, 63% dintre antreprenori declara ca cele mai frecvente cheluieli neprevazute sunt generate de defectiunile aparute la echipamentele pe care le folosesc. Acestea nu numai ca provoaca o gaura in bugete prin costurile de reparatie sau inlocuire, ci afecteaza fluxul de lucru si scad incasarile din luna respectiva.

Zebra OneCare, garantia care iti tine afacerea in miscare

Un raspuns la aceste provocari este Zebra OneCare, planul de intretinere ce poate fi achizitionat impreuna cu echipamentul si care acopera o gama larga de echipamente Zebra: cititoare de coduri de bare, imprimante, tehnologie RFID etc. Uite care sunt top 3 beneficii pe care le castigi atunci cand achizitionezi Zebra OneCare si care te ajuta sa-ti tii chelutuielile sub control.

  1. Echipamentele defecte sau uzate sunt inlocuite in cel mai scurt timp cu un echipament similar.

Indiferent daca problema se datoreaza deteriorarii accidentale, uzurii normale sau altei probleme, tot ce trebuie sa faci este sa deschizi un ticket in portalulul de reparatii online si sa urmezi instructiunile de expediere a dispozitivului. In momentul in care echipamentul tau ajunge in service-ul Zebra, vei primi un alt echipament la schimb. Astfel, bugetul companiei tale nu este afectat de o cheltuiala care nu era in plan, iar echipa isi poate desfasura activitatea fara intreruperi.

Acesta este motivul principal pentru care intotdeauna este bine sa achizitionezi un contract de service impreuna cu echipamentul tau, indiferent de cat de mare sau de mica este afacerea ta. Daca angajatii pierd accesul la informatiile vitale necesare pentru a-si face treaba deoarece echipamentele nu au fost intretinute corespunzator si s-au defectat, atunci productivitatea va scadea, productia va incetini sau se va opri complet si va trebui sa explici clientilor de ce nu se pot livra bunurile sau serviciile de care au nevoie, atunci cand au nevoie de ele.

Predictibilitatea si asistenta pe care le primesti cu un contract de service care se bazeaza pe nevoile operationale specifice afacerii tale, te vor ajuta sa pastrezi acelasi flux de lucru indiferent de evenimentele neprevazute.

2. Beneficiezi tot timpul de suport tehnic specializat.

Chiar daca ai o echipa IT dedicata intretinerii dispozitivelor, nu te-ai simti mai increzator sa primesti informatii direct „de la sursa”? Nimeni nu stie dispozitivele Zebra –  sau cum sa le intretina sa functioneze optim pentru afacerea ta – mai bine decat echipa Zebra. De asemenea, Zebra ofera toate instrumentele de care clientii au nevoie pentru asistenta online 24/7, inclusiv acces la descarcari de software pentru actualizarile firmware-ului dispozitivului, precum si o comunitate de experti care te poate ajuta sa remediezi o problema simpla. Ai fi surprins sa afli cat de des sunt trimise in service echipamentele, desi problema ar fi putut fi autodiagnosticata si rezolvata in cateva minute chiar de catre utilizatori.

Portalul VisibilityIQ™ OneCare bazat pe cloud este, de asemenea, locul unde poti gasi informatii despre contracte, cicluri de viata si rapoarte de analiza LifeGuard™ pentru computere mobile si dispozitive de scanare

3. Iti amortizezi rapid investitia facuta.

Cand cumperi un dispozitiv nou pentru afacerea ta, fie ca este un terminal mobil, o tableta, o imprimanta, un scaner etc., intrebarea nu este „ar trebui sa adaug si un contract de service?” Intrebarea corecta este „ce plan este cel mai bun pentru acest dispozitiv si ce riscuri am nevoie sa-mi acopere?”

Intretinerea nu este o optiune, este o componenta esentiala a oricarui echipament. Iar planurile de intretinere nu sunt extensii de garantie, nici nu sunt destinate utilizarii numai cand ceva se sparge si necesita reparare – chiar daca asta face parte din beneficiul lor.

Contractele de service sunt mijloacele prin care poti preveni cel mai bine defectiunile dispozitivelor si cea mai buna modalitate de a prelungi durata de viata a echipamentelor. Ele sunt, de asemenea, cea mai buna modalitate de a va proteja afacerea de cheltuieli nebugetate si de intreruperi costisitoare.

Tocmai de aceea, este simplu de vazut cat de rapid este amortizata investitia intr-un plan Zebra OneCare. Este suficient sa calculezi cat pierzi intr-o ora in care business-ul nu functioneaza, cat valoreaza timpul pierdut incercand sa gasesti raspunsuri despre cum functioneaza echipamentele sau sa estimezi ce ar insemna pentru bugetul companiei inlocuirea unor echipamente esentiale in activitatea de zi cu zi.

Afla mai multe despre Zebra OneCare de la consultantii it-genetics. Ne poti scrie oricand pe sales@it-genetics.ro, si te vom ajuta sa iei cele mai bune decizii pentru afacerea ta.

Aceasta postare a fost citita de 8 persoane!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

nine + seventeen =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.