Imprimantele de etichete Epson sunt solutia ideala pentru campaniile de marketing din magazine 14/02/2017

 

Lindt & Sprüngli obtin rezultate maxime in campaniile lor de marketing folosind imprimanta de etichete Epson ColorWorks C3500

In 2016 divizia Lindt & Sprüngli din Africa de Sud a angajat agentia de publicitate 34° pentru a se ocupa de promovarea gamei de produse Lindt HELLO. Scopul campaniei de publicitate era de a marketa produsele ca fiind o gama de ciocolata premium accesibila care poate fi impartita cu prietenii si familia. Ca sa inteleaga publicul tinta, agentia de publicitate a creat un concept de campanie care sa rezoneze cu tinerii consumatori care sunt mereu conectati. Pentru a pune campania in practica, agentia de publicitate a contractat Bottomline Interactive, o agentie care se ocupa de campanii de marketing experimentale, si impreuna au creat o modalitate de a printa etichete personalizate direct in magazin pentru ca apoi sa le aplice pe produsele Lindt.

Au initiat campanii de marketing in trei mall-uri din regiuni diferite ale tarii, clientii puteau intra in cabine de telefon interactive unde isi printau etichete personalizate pentru ciocolata Lindt HELLO ca apoi sa o ofere cadou prietenilor sau familiei. Clientii erau incurajati sa trimita mesaje si poze pe twitter folosind hashtag-ul oficial, #ShareHELLO. Pentru a atrage mai multi clienti, cei care participau la campanie se puteau inscrie intr-o competitie in care premiile erau zece cosuri cu produse Lindt in valoare de 5000 de Ranzi.

 

Epson furnizeaza solutia de printare

Standurile de printare au fost esentiale in campaniile de marketing, agentia de publicitate a avut nevoie de o solutie de printare rapida si eficienta pentru a asigura succesul campaniei. Agentia Bottomline Interactive a studiat mai multe marci de imprimante in cautarea uneia care sa le poata oferi printare de calitate la o viteza mare si care sa nu necesite prea multa mentenanta. Dupa ce au asistat la o demonstratie a imprimantei, agentia a ales imprimanta Epson C3500 ca solutie ideala. Indeajuns de compacta pentru a putea fi instalata in standul Lindt HELLO, imprimanta performanta a putut fi integrata usor in sistemele existente, astfel clientii au putut sa-si printeze etichetele personalizate intr-un timp foarte scurt.

In plus, datorita faptului ca imprimanta C3500 este foarte usor de folosit, personalul nu a avut nevoie de prea multa instruire. Asadar a fost usor de montat, iar schimbarea consumabilelor a fost si ea foarte simpla, asigurand astfel o desfasurare fara probleme a campaniei. Clientii au fost incurajati sa-si creeze propriile etichete folosind telefoanele mobile sau tabletele Samsung Galaxy puse la dispozitie de organizatori. Tot ce aveau de facut era sa se prezinte la standul campaniei cu o ciocolata Lindt HELLO de 100g. Apoi erau directionati catre cabina pentru a-si personaliza etichetele, folosind microsite-ul Lindt HELLO.

Clientii puteau sa faca o poza pe loc sau sa selecteze o poza mai veche pe care sa o personalizeze. Pe microsite, clientii puteau face o serie de modificari pozei, printre care alegerea unui cadru, a unui emoticon Lindt HELLO, un mesaj, iar la final puteau intra pe adresa lor de email pentru a verifica imaginea finala care le era trimisa impreuna cu un cod QR sau un PIN pentru confirmare. Daca le placea cum arata imaginea, puteau apasa pe butonul de printare, dupa care se duceau la standul de printare unde aplicau etichetele pe ciocolata.

 

Partenerul ideal pentru campanie

Imprimanta de etichete Epson ColorWorks C3500 a fost partenerul ideal pentru campania #ShareHELLO. Facut pentru a economisi la fiecare eticheta printata, C3500 are o viteza de printare de pana la 103mm/s folosind cartuse de cerneala individuale, astfel etichetele pot fi printate oricand este nevoie. Etichetele printate cu C3500 sunt foarte detaliate si se usuca repede, avand rezistenta mecanica, la apa si la diminuarea intensitatii imaginii. Astfel clientii Lindt HELLO au putut printa etichete personalizate fara probleme sau intarzieri, fapt ce a ajutat enorm cand standurile campaniei au devenit aglomerate.

 

Rezultatele campaniei

Per total, campania #ShareHELLO a fost un mare succes. Evenimentele din mall-uri si activitatea de pe platformele de socializare a crescut popularitatea marcii si a marit vanzarile. In decursul unei perioade de noua zile au fost editate 4187 de poze si au fost printate peste 2000 de etichete folosind Epson ColorWorks C3500. In urma succesului campaniei, Lindt & Sprüngli si-au aratat interesul pentru organizarea unor noi campanii de marketing in celelalte regiuni.

 

Date esentiale

Agentia de marketing a primit doua imprimante Epson ColorWorks C3500 pentru campania #ShareHELLO. 2093 de etichete au fost printate in cele trei locatii pe o perioada de noua zile. Campania a avut ca rezultat cresterea popularitatii marcii si marirea vanzarilor.

Aceasta postare a fost citita de 596 persoane!