Lipsa informatiilor in timp real si cum ne afecteaza compania

scannere

Inventarul in timp real – datele culese reprezinta un element vital al initiativelor de comert electronic si comert omnicanal. Daca nu combinati scanarea codurilor de bare si tehnologia de colectare a datelor cu software-ul dvs. ERP, veti plati inevitabil mai mult pentru costurile fortei de munca, inventarul in exces si erorile umane.

Clientii 4.0 solicita niveluri ridicate de vizibilitate asupra starii inventarului inainte, in timpul tranzactiei cat si dupa fiecare tranzactie. Tocmai de aceea este foare important ca fiecare companie sa stie ce este in stoc, ce se afla in tranzit, la ce produse s-a facut retur si cand trebuie data comanda pentru refacerea stocului.

Este necesar ca inventarul sa fie urmarit cu acuratete pentru a nu exista repercursiuni neplacute asupra operatiunilor din depozit.

Un studiu facut recent de catre Zebra Technologies a constatat ca un procent de 40% dintre companii inca nu folosesc un terminal mobil sau cititor mobil de coduri de bare.

Nu avem cod de bare – Nu exista vizibilitate

Un operator de logistica foloseste doar pixul si hartia (picking list), pentru a gasi componentele din comanda. Sunt cateva lucruri care ne pot impacta negativ daca optam pentru aceasta modalitate traditionala de colectare a datelor:

  1. Cost suplimentar pentru mana de lucru – fara a digitaliza acest process, operatorul pierde timpul pentru a scrie in calculator componentele culese pentru comanda, totodata pot aparea erori in pregatirea comenzii, aceasta putand fi procesata de doua ori.
  2. Date eronate introduse in sistem – este cunoscut ca introducerea datelor manual este riscanta – cu cod de bare toate datele sunt introduse in sistem automat, asa pot fi prevenite erorile de SKU-uri sau cantitatea.
  3. Inventariere in exces – neavand date precise, majoritatea companiilor incearca sa compenseze prin marirea numarului de SKU-uri.
  4. Transparenta nu exista – Fara date de inventar in timp real, este aproape imposibil sa se determine indicatorii cheie de performanta (KPI) – aici intra livrarile la timp, procente din comenzi, stocuri epuizate, etc.

Implementarea solutiilor de scanare a codurilor de bare pentru urmarirea si gestionarea inventarului va poate aduce doar beneficii pe termen lung.

Evitati costurile extra, greselile de inventar, greselile de ridicare/livrare care in cele din urma pot duce la pierdea clientilor. Daca vreti sa aflati mai multe despre solutiile de scanare potrivite tipului de activitate pe care il desfasurati, ne puteti scrie pe comenzi@itgstore.ro

Aceasta postare a fost citita de 97 persoane!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

16 − 13 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.