Studiu de caz: Fabricarea automobilelor cu solutii Honeywell 28/11/2016

 

Sumarhnoneywekll

Contractantul este o fabrica de piese auto si accesorii care livreaza componente la nivel global. Compania se axeaza pe metoda de optimizare a stocurilor “just-in-time” in care sunt livrate doar materialele de care este nevoie pentru a scadea costurile de depozitare. Pentru a se incadra in asteptarile clientilor, compania trebuie sa monitorizeze continuu produsele, din productie pana la livrare, pentru a asigura optimizarea stocurilor. Folosind imprimante, cititoare de coduri de bare si terminale mobile de la Honeywell au reusit sa isi creasca afacerea si sa castige increderea producatorilor de automobile de pretutindeni.

Provocarea

Compania se extindea si avea nevoie de o solutie de captura a datelor care sa permita fortei de munca sa isi optimizeze productivitatea, mobilitatea si monitorizarea produselor. Deoarece operatiunile desfasurate depindeau de monitorizarea si transportarea produselor, aveau nevoie de solutii hardware care sa le ofere functiile de monitorizare necesare. Avand multi clienti care se bazau pe livrari rapide si precise, compania trebuia sa gaseasca o cale de a functiona la parametri maximi.

Vitala pentru succesul companiei era monitorizarea in timp real a tuturor materiilor prime, a produselor finite, a produselor trimise catre clienti si a produselor incorporate in masinile produse de clienti. Compania avea nevoie de date complete despre inventarul clientilor si despre folosirea pieselor pentru a modifica productia in functie de nevoile clientilor. Asadar, compania avea nevoie sa printeze etichete care pot fi monitorizate, sa poata scana fiecare transport ca sa stranga date despre inventar in timp real, pentru a evita blocaje in productie. In plus, compania voia sa isi imbunatateasca echipamentele pentru a avea un singur tip de cititor de coduri de bare care sa poata fi folosit pentru expedieri si pentru primirea de materiale, cat si pentru monitorizare si controlul inventarului in toate stagiile productiei.

De asemenea, compania avea nevoie de un terminal mobil fiabil si rezistent care sa poata fi integrat in platforma software existenta. Echipa IT trebuia sa poata administra si configura de la distanta terminalele mobile montate pe vehicule, astfel incat sa nu piarda timpul cu demontarea si reinstalarea lor pentru fiecare upgrade sau verificare de rutina.

Solutia

A fost creata o solutie care sa optimizeze productia si in acelasi timp sa permita administrarea dizpozitivelor de la distanta. Fiecare punct de expediere si primire a fost echipat cu cititoare de coduri de bare Honeywell Xenon 1900, care corespundea tuturor cerintelor companiei – compatibilitate, durabilitate, sistem de operare si dimensiuni reduse. Compania a mai achizitionat si cititoare de coduri de bare Intermec CK3R pentru a complementa capacitatea de scanare 2D a cititoarelor Xenon 1900 si conectivitatea WiFi de care era nevoie in depozit.

Urmatoarea provocare a fost gasirea unei imprimante de etichete care sa poata functiona in toate mediile din companie. Pentru cele mai bune rezultate au fost alese doua imprimante: Intermec PB50 ca imprimanta mobila, deoarece poate fi folosita pentru multe tipuri de operatiuni si este durabila, si Intermec EasyCoder PX4i pentru fiabilitatea sa si rezistenta in conditii grele de lucru.

Beneficiile

Compania a avut o crestere imediata a productivitatii, eliminand monitorizarea manuala a inventarului si scanarea produselor care erau deja inregistrate in mai multe feluri. Echipa IT si restul fortei de munca si-au marit eficienta si au eliminat timpii morti din operatiuni datorita administrarii de la distanta a dispozitivelor.

Pe viitor

Solutiile care au ajutat compania in crearea unui sistem de management al inventarului vor putea fi implementate in celelalte fabrici ale companiei, dar si in fabricile care vor fi construite.

Aceasta postare a fost citita de 240 persoane!