Servicii ITG Business Kit

Servicii ITG Business Kit

Alaturi de tine in misiunea de optimizare a afacerii!

Te poti focusa pe obiectivele majore si pe extinderea business-ului, in timp ce specialistii nostri vor prelua misiunea protejarii operatiunilor de potentialele blocaje si a cresterii productivitatii in compania ta. Prin ITG Business Kit iti propunem nu doar solutii de optimizare hardware si software, ci si un set de servicii de top menite sa sustina o colaborare de succes si o satisfactie garantata.

Consultanta specializata

Suport tehnic

Service autorizat

Servicii de printare

Inchiriere echipamente

Consultanta specializata

Cresterea impactului tehnologiei asupra tuturor domeniilor de activitate a generat o nevoie pregnanta de a apela la tehnicieni experimentati si certificati, capabili sa inteleaga provocarile cu care se confrunta mediul de business si sa ofere companiilor informatii, solutii si suport premium, in mod constant si dinamic.

Pornind de la bugetul si nevoile tehnologice ale afacerii tale, integram resurse hardware, software, umane si know-how pentru a dezvolta un sistem de optimizare complex si customizat, menite sa eficientizeze procesele, sa creasca productivitatea si sa maximizeze profitul. Acesta este ITG Business Kit – un mix de echipamente performante de la cei mai mari producatori internationali, pus in valoare de aplicatii software inovatoare si completat cu servicii profesionale de suport si service.

Ai la dispozitie un Manager de cont specializat pe verticala ta de business pentru a raspunde cat mai bine provocarilor specifice ale pietei in care activezi si nevoilor particulare ale companiei tale.

Vei interactiona cu consultanti certificati, cu o vasta experienta in dezvoltarea de solutii AIDC&POS, energici, asertivi, empatici, gata oricand sa iti ofere informatiile si suportul de care ai nevoie pentru indeplinirea obiectivelor tale de business.

Ne poti contacta telefonic de luni pana vineri de la 9:00 la 17:30, raspundem rapid intrebarilor adresate pe chat sau pe comenzi@itgstore.ro, te asteptam la sediul nostru pentru a ne cunoaste si a identifica impreuna solutia optima afacerii tale.

Smiling millennial partners handshaking in office thanking for s

Suport tehnic

Telefonic, online sau direct pe teren, specialistii nostri iti asigura toata sustinerea tehnica necesara pentru a integra cu succes in afacerea ta solutiile hardware si software de optimizare propuse.

Instalare si mentenanta

Apeland la echipa noastra beneficiezi de suport pentru punerea in functiune a echipamentelor, intretinerea lor pe parcursul functionarii, depanari. Achizitionand abonamente de suport tehnic specializat poti preveni blocajele in fluxul zilnic de activitati, iar la nevoie, specialistii nostri se pot deplasa chiar la sediul clientului, oriunde in tara.

network

Servicii web si wi-fi

Conectivitatea si accesul sunt esentiale in activitatea oricarei afaceri. Fie ca ai nevoie de inregistrare domenii, de hosting, de site survey si proiectare de retele wi-fi, de instalare si configurare access point-uri, poti apela cu incredere la echipa IT Genetics.


software integration

Integrare software

Consultantii nostri se asigura de integrarea cu succes si rapida a solutiilor software potrivite afacerii tale. Prin abonamentul de suport tehnic ai mereu la dispozitie un specialist gata sa intervina pentru customizari, testari, resoftari sau training-uri complexe.

read on phone

Materiale informative

Descopera brosuri si fise tehnice ale echipamentelor, articole informative, video-uri cu sfaturi utile si testari live de produse si aplicatii.

Acceseaza Centrul nostru de suport online si iti vom fi alaturi pas cu pas!

Service autorizat

Putem diagnostica si solutiona rapid orice problema aparuta pe parcursul integrarii si utilizarii echipamentelor noastre in sistemul tau de business: de la simple curatari si reumpleri de cartuse / tonere, la inlocuirea componentelor deteriorate accidental sau uzate si pana la reparatii complexe.

Prin parteneriatele noastre strategice cu principalii producatori din industrie (Zebra, Citizen, Honeywell, Datalogic) si incheierea unor contracte speciale de extindere a garantiei, poti beneficia de:

  • service de cea mai inalta calitate, rapid si precis atat pentru defectiunile harware, cat si pentru problemele de software
  • reparatii efectuate chiar la sediul companiei tale
  • acces la actualizari de software si la servicii cloud
  • informatii utile despre intretinerea si prelungirea ciclului de viata al echipamentelor 

Ai la dispozitie un sistem online RMA pentru trimiterea solicitarilor de service, astfel incat sa gestionam impreuna cat mai eficient problema semnalata si sa putem urmari istoricul tuturor cererilor tale de suport.

Servicii de personalizare

Creeaza o comunicare memorabila cu partenerii si consumatorii, ofera vizibilitate brand-ului folosind mijloace si suporturi cat mai variate precum consumabilele personalizate.
Poti imprima logo-ul sau mesaje customizate pe: role de hartie, etichete de produs sau de raft, tag-uri cartonate, carduri PVC, bratari de identificare. 

De ce sa apelezi la specialistii nostri:

  • Imprimi rapid si usor cat ai nevoie, fara sa investesti in echipamente profesionale si in stocuri de consumabile
  • Beneficiezi de un raport excelent calitate-pret
  • Produsele noastre te vor diferentia prin creativitatea design-ului, armonia cromatica si calitatea imprimarii
  • Te bucuri de flexibilitate, feedback rapid, suport permanent si experienta de peste 12 ani in domeniu.
Materialele personalizate sustin imaginea companiei, cresc vanzarile si valoarea brand-ului tau. Vezi aici ce putem realiza impreuna! 

Inchiriere echipamente

Businessman signing contract

Din 2012 oferim clientilor posibilitatea de a inchiria echipamentele hardware si de a plati in rate solutiile software din portofoliul nostru, pentru a-i sustine in planurile de dezvoltare si tehnologizare a afacerii, fara a-si bloca insa resurse importante de capital si fara a se incarca cu produsele necesare desfasurarii unor activitati punctuale, sezoniere.

Beneficii: 

  • Avans 0% la semnarea contractului 
  • Aprobarea cererii de finantare in maxim 24 de ore de la aplicare, cu un set minimal de acte
  • Livrarea gratuita, din stoc, a solutiilor contractate
  • Facturi total deductibile de chirie pentru produsele contractate 
  • Bonitatea financiara a firmei nu este afectata 
  • Plati trimestriale, in  euro, constante pe toata perioada contractuala
  • Comision de administrare unic pe contract – 1% din valoarea echipamentului
  • Bunurile inchiriate sunt asigurate obligatoriu

Apeleaza la programul de inchiriere si vei avea posibilitatea de a utiliza mereu produse noi, adaptate nevoilor curente ale afacerii tale.