Cum alegem o casa de marcat
si ce trebuie sa stim despre utilizarea acesteia.

Contribuabilii Mari si Mijlocii

Achizitie echipamente fiscale conform Art. 3 alin (2) incepand cu 1 iulie 2018, termenul limita: 1 septembrie 2018.

Contribuabilii Mici

Achizitie echipamente fiscale conform Art. 3 alin (2) incepand cu 1 august 2018, termenul limita: 1 noiembrie 2018.

Cum sa eviti amenzile daca inca nu ai casa de marcat cu jurnal electronic.

Conform celor mai recente reglementari fiscale este obligatoriu ca toti agentii economici sa utilizeze case de marcat cu jurnal electronic. Termenele specificate in lege sunt urmatoarele: noile case de marcat trebuie sa fie folosite de comerciantii mari si medii incepand cu 1 septembrie 2018 si de micii comercianti incepand cu 1 noiembrie 2018.

Ce se intampla daca, din diverse motive, comerciantii mari si mijlocii nu utilizeaza inca aparate de marcat cu jurnal electronic? ANAF sustine ca vor fi aplicate amenzi. Din fericire, exista o cale pentru a evita asemenea neplaceri. Potrivit unei reglementari recente (Hotararea de Guvern nr. 33/2018), in eventualitatea unui control, daca prezentati dovada comenzii facute catre un distribuitor autorizat sau a unui contract de achizitie in derulare, inspectorii vor putea aplica doar avertismente.

In consecinta, echipele noastre de Sales si Customer Support asteapta comenzile dumneavoastra, pentru ca, in baza prezentarii facturii de achizitie pentru noile case de marcat, veti evita niste cheltuieli suplimentare semnificative si deloc necesare.


Atentionare! Utilizatorii caselor de marcat cu jurnal electronic vor avea obligatia de a transmite Fiscului o serie de date importante, pana la data de 20 a lunii curente privind situatia din luna anterioara. Afla ce informatii trebuie sa trimiti.

Atunci cand selectati casa de marcat potrivita afacerii dumneavoastra, trebuie sa tineti cont de mai multe criterii:
tip, utilizare, pret si volum de printare.

Tipul caselor de marcat electronice fiscale (AMEF):

In functie de modul de utilizare al caselor de marcat:

In functie de volumul de printare al caselor de marcat:

NU VA BAZATI DECIZIA DOAR PE PRET!

Pretul aparatelor de marcat electronice fiscale cu jurnal electronic pornesc de la 150 de EUR si pot ajunge pana la 550 de EUR.

[FOARTE IMPORTANT] Alegeti casa de marcat astfel incat sa va sustina afacerea si sa faca fata cerintelor de zi cu zi.
Altfel, riscati sa identificati ulterior costuri mult mai mari decat ati economisit la achizitie.

In functie de utilizare si de dispozitivele la care le conectam, casele de marcat pot avea urmatoarele interfete:

Imagine mod comunicare Imagine comunicare ANAF Imagine periferice

Pasi in achizitionarea si utilizarea caselor de marcat:

Utilizare, mentenanta si service conform legii:

Instructiuni de utilizare a caselor de marcat Datecs DP25 / DP150 si WP50. Descarca

Avantajele service-ului IT Genetics

Iconita inceputul paginii