Contractul de service se refera la utilizarea moderata a dispozitivelor Honeywell Dolphin 60S si acopera avariile accidentale si defectiunile hardware. In baza acestui contract de service, vi se va returna produsul in 5 zile lucratoare.
Contractul de service se aplica atat timp cat dispozitivul este utilizat conform scopului in mediul de lucru pentru: avarii accidentale, uzura, accesorii deteriorate, defecte ale produslui, pene. Service-ul pentru accesorii se refera la deteriorari ale stylus-urilor, al protectiei pentru baterie, ale protectiilor pentru ecran, ale curelelor de mana si ale dispozitivelor de prindere cu conditia ca acestea sa faca parte din pachetul achizitionat odata cu terminalul mobil.
Acest tip de contract de service nu presupune inlocuirea dispozitivului.
Contractul de service este valabil 3 ani de la momentul cumpararii dispozitivului. Pentru a fi aplicabil, trebuie sa fie achizitionat in maxim 30 zile de la cumpararea terminalului mobil.
Alte beneficii ale contractului de service:
- acces la serviciul de suport tehnic fie telefonic, fie online pe pagina Honeywell Scanning & Mobility pentru cele mai noi informatii referitoare la produs sau actualizari disponibile;
- puteti vedea online oricand toate solicitarile de service pentru produsul dumneavoastra;
- servicii gratuite de intretinere preventiva, instalare a celor mai recente actualizari si reincarcare a software-ului actual (sau o alta versiune disponibila preferata de dumneavoastra).