Depunere dosar pentru case de marcat la ANAF - DGFP Bucuresti

depunerea dosarului complet la ANAF - DGFP, ridicarea Certificatului de atribuire a numarului de ordine

Opinia clientilor:

Detii sau ai utilizat produsul? | Adauga o intrebare

Producator:
ITG
Model:
FISC-CM-B/IF
Beneficii:
Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
Livrare gratuita detalii
Retur gratuit in 15 zile detalii
Acest produs nu mai face parte din oferta noastra.
Descriere

Seriviciul de depunere a dosarului pentru case de marcat la ANAF - DGFP este disponibil pentru societatile comerciale care activeaza in municipiul Bucuresti si in judetul Ilfov.

Serviciul presupune efectuarea urmatoarele demersuri:

  • depunerea dosarului complet la ANAF - DGFP: se efectueaza in urmatoarea zi lucratoare de la preluare;
  • ridicarea Certificatului de atribuire a numarului de ordine, in termen de 4-5 zile lucratoare de la depunerea dosarului.

Societatile care trebuie sa depuna dosarul de fiscalizare la DGFP Bucuresti sunt urmatoarele:

  • societatile comerciale care au punct de lucru deschis pe teritoriul municipiului Bucuresti sau al judetului Ilfov, unde urmeaza sa se instaleze casa de marcat;
  • societatile comerciale care doresc fiscalizarea unei case de marcat in regim volant si care au sediul social pe teritoriul municipiului Bucuresti sau al judetului Ilfov.

Antentie: Declararea fiscalizarii la ANAF de care apartine punctul de lucru nu este inclusa in acest serviciu.

Acte necesare dosar:

  • certificatul de inmatriculare al utilizatorului (C.U.I.) si Certificatul de inregistrare in scopuri de T.V.A. (C.I.F.); 
  • contractul de inchiriere sau comodat pentru punctul de lucru sau al sediului social; 
  • certificatul constatator al punctului de lucru sau al sediului;
  • rezolutia Oficiului National al Registrului Comertului (O.R.C.) privind infiintarea punctului de lucru, inclusiv mentiunile;
  • copie dupa Cartea de identitate (C.I.) a administratorului societatii; 
  • stampilarea documentelor (unele sectii financiare solicita acest lucru); 
  • factura si chitanta sau ordin de plata (O.P.) vizat de banca; 
  • cerere tip, in 2 exemplare; 
  • declaratie tip (declaratie pe proprie raspundere scrisa de administratorul societatii) din care sa reiasa daca aparatul fiscal se va folosi la adresa unui punct de lucru sau in regim de comert ambulant. In cazul in care casa de marcat urmeaza sa se foloseasca in regim de comert ambulant, la rubrica Locul instalarii trebuie mentionat: "ACTIVITATI CARE SE DESFASOARA LA BENEFICIARI SAU/SI IN AFARA SEDIILOR PROPRII"; 
  • certificatul de garantie al casei de marcat; 
  • avizul de distributie si service; 
  • procesul verbal de sigilare al casei de marcat; 
  • copie dupa Cartea de identitate (C.I.) si dupa imputernicire, daca dosarul urmeaza sa fie depus de un angajat al societatii. 
Tag-uri:
Review-uri
Fii primul care scrie un review!
Spune-ti parerea acordand o nota produsului.
Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Rating:
Intrebari
Ai nelamuriri?
Pune o intrebare pentru a afla detalii despre produs.
Te informam ca ne-am actualizat Termenii si conditiile conform noilor reguli GDPR.Inainte de a continua navigarea pe website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege conținutul Politicii de confidentialitate.
IT Genetics utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe website-ul nostru.