SmartBill Gestiune Plus si Facturare
SmartBill Gestiune Plus si Facturare este o aplicatie in cloud ce optimizeaza procese interne precum: gestionarea stocurilor, emiterea de NIR-uri, facturi si alte documente esentiale, si ofera o imagine de ansamblu a afacerii, ajutand administratorii sa analizeze principalele tranzactii realizate, ce vor fi insotite de documente justificative si complete.
Cu ajutorul aceste aplicatii veti putea gasi solutii simple si eficiente pentru ajustarile de stoc, retururi la furnizor si multe altele, si veti urmari indeaproape incasarile si platile efectuate in aplicatie, pentru a fi intotdeauna la curent cu situatia afacerii dar si a partenerilor de afaceri. |
Principalele avantajele oferite de SmartBill Gestiune Plus si Facturare:
✔Emitere de NIR, facturi, chitante, avize, proforme, bonuri in 30 de secunde.
✔Acces online in aplicatie - oricand, de oriunde, de pe orice dispozitiv.
✔Cel mai modern si in acelasi timp cel mai usor de folosit program de gestiune si facturare.
Ai tot ce tine de intrari si gestiunea stocurilor Stocuri, NIR (nota receptie si constatare de diferente), multiple gestiuni de tip en detail si en gros, fisa de magazie, bon de transfer intre gestiuni, bon de consum, raport de gestiune zilnic, balanta analitica a stocurilor etc. Inregistrezi automat NIR-uri primite prin Reteaua Smartbill Cand primesti o factura de la un furnizor cu care esti conectat in Reteaua Smartbill, programul iti ofera posibilitatea de a emite NIR automat pe baza acesteia. O imagine de ansamblu asupra afacerii tale in permanenta SmartBill iti permite sa gestionezi, sa urmaresti sau sa analizezi principalele tranzactii realizate, care vor fi insotite de documente justificative corecte si complete. Softul de gestiune te ajuta sa gasesti solutii mai putin intalnite Acesta permite o serie de documente speciale pentru situatiile atipice, cum ar fi ajustarea de stoc, returul la furnizor sau procesul verbal de transfer, astfel incat si in aceste cazuri sa ai o imagine clara asupra tranzactiei. Rapoarte de afaceri extrem de utile Printre multiplele rapoarte de afaceri se afla "Raportul de profit pe produs" unul dintre cele mai apreciate, acesta permitand analiza ratei de profit al fiecarui produs din stoc. Posibilitatea de a analiza cheltuielile companiei in timp real Mai mult de o simpla privire de ansamblu asupra tranzactiilor realizate, poti analiza cu atentie cheltuielile realizate in timp real, ceea ce poate impacta decizii de afaceri ulterioare Control al accesului in aplicatie Prin intermediul functionalitatii care iti permite sa setezi si sa administrezi drepturile tuturor utilizatorilor, exerciti un control fin al accesului in aplicatie. |
SmartBill Gestiune Plus si Facturare va ofera:
✔Posibilitatea de a fi utilizata de 2 utilizatori (pentru mai multi utilizatori este necesar sa ne contactati)
✔Operatiunile de facturare/Vanzare
✔Gestionarea stocurilor
✔Inregistrarea cheltuielilor si gestionarea platilor catre furnizor
✔Emiterea de rapoarte
✔Inventariere online
✔Operatiuni cu produse ce au cod de bare
✔Conectare la casele de marcat
✔Plugin-uri pentru integrarea cu magazinele online: Magento,Woocommerce, Prestashop, OpenCart
✔Aplicatie pentru Android si iOS
✔Suport tehnic si actualizari
✔Import de extrase bancare
✔Raport TVA
✔Raport de vanzari per agent
✔Exportarea facturilor catre contabilitate
✔Dashboard personalizabil
✔Calcularea profitului/produs
✔Posibilitatea integrarii pentru plata cu cardul
✔Interfata de programare a aplicatiei(API)
✔Drepturi avansate pentru utilizatori
✔Vizualizarea in sidebar a informatiilor despre vanzari in momentul facturarii: profit, discount acordat etc.
✔Posibilitatea alegerii unui stoc minim pe produse si primirii de notificari legate de atingerea acestuia
✔Gestionarea stocului trimis la terti spre vanzare
✔Gruparea produselor pe categorii
✔Liste de preturi per client
✔Analiza vechime stoc
✔Analiza rotatie stoc
O aplicatie complet mobila Vanzarile pot fi realizate chiar si de pe telefonul mobil prin intermediul aplicatiei de Android/iOS, si se vor regasi in tranzactiile pe stocuri, asigurand o functionalitate perfecta a sistemului, chiar si atunci cand va aflati in miscare Interfata prietenoasa Desi gestionarea de stocuri este o activitate complexa, aceasta este simplificata datorita interfetei prietenoase de la SmartBill, ce necesita un timp minim de instruire al angajatilor. |
Subscriptia de SB-GESTIUNE-CLOUD-PLUS-12 este valabila 12 luni (un an).
Tag-uri: aplicate android smartbill pos aplicatie android pentru vanzari smartbill pos android software smartbill pos software vanzare software vanzari smartbill pos