Suntem la dispozitia ta cu sfaturi si consultanta specializata astfel incat sa folosesti la capacitate maxima echipamentul achizitionat.
Te putem ajuta sa instalezi noul echipament - specialistii nostri iti vor acorda suport tehnic telefonic sau prin email pentru echipamentul achizitionat;
Iti vom comunica cateva aspecte practice cu privire la echipamentul tau astfel incat sa-l poti folosi din prima clipa;
Gasesti drivere, manuale si multe sfaturi utile pe site-ul nostru ITGStore.ro sau pe blog (https://www.itgstore.ro/blog);
Pentru a beneficia de serviciul de instalare deschide un tichet de suport tehnic la: https://suport.it-genetics.ro/hc/ro si vei fi contactat de unul dintre consultantii nostri tehnici;
Deplasarea unui specialist pentru instalarea si configurarea echipamentului la sediul tau, oriunde in tara;
Abonamente de suport tehnic si mentenanta pentru echipamente, la sediul tau sau la distanta prin Remote Desktop Connection, telefon si email;
Configurari complexe, interfatari cu sisteme interne sau implementari la scara larga;
Desfa cu grija ambalajele protectoare atunci cand primesti produsul - poti rupe cu usurinta anumite subansamble daca fortezi ambalajul;
Citeste manualul si instructiunile de instalare ale accesoriilor si consumabilelor;
Instaleaza doar software-ul sosit impreuna cu echipamentul sau de pe site-ul oficial al producatorului. Nu instala drivere generice sau software contrafacut;
Conecteaza echipamentele la surse de curent impamantate sau la UPS-uri. Nu folosi improvizatii atunci cand vine vorba despre alimentarea cu curent electric;
Serviciul nostru de instalare - nu include si configurarea echipamentelor conform nevoilor de utilizare. Acest serviciu se poate realiza contra cost.