Fisa Service

Apeleaza cu incredere la specialistii nostri pentru a diagnostica si solutiona rapid orice problema aparuta la produsele achizitionate de pe itgstore.ro.

Pentru trimiterea unui echipament in service este obligatorie completarea formularului de mai jos, inainte de expedierea acestuia. Formularul va genera un numar de comanda necesar solutionarii cazului tau.

Daca produsul cu probleme este in garantie, acesta trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original si de o copie a facturii de achizitie. 

Poti aduce personal echipamentul defect la sediul nostru din str. Mehadia, nr. 41, Sector 6, Bucuresti , cod postal 060541 sau il poti expedia contra cost prin curierat rapid. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele trimise cu plata la destinatie.

Pe coletul trimis catre service este necesar sa notezi urmatoarele informatii: expeditor, adresa expeditor, persoana de contact, numar de telefon, numar comanda service (numarul generat in urma completarii formularului de mai jos).

Pentru mai multe detalii poti accesa paginile Garantia produselor si Garantia de retur

Spune-ne in 3 pasi simpli ce problema ai intampinat:

Informatii Echipament

Echipament:*

Serie:

Data achizitiei:

Accesorii insotitoare:

PASUL 2

Detalii defect

Defect: *

Tip service:

Post-garantie

In garantie (Conditii de Garantie)

PASUL 3

Informatii Contact

Nume:*

Prenume:*

Telefon:*

E-Mail:

 

Firma:

C.U.I.:

Judet:

Oras:

Adresa:

Am citit si sunt de acord cu Termeni si conditii - Service

 

Utilizam fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta te pe site-ul itgstore.ro. Inainte de a continua te rugam sa accepti Politica de confidentialitate