Procedura fiscalizare casa de marcat
Mai jos va prezentam procedura de fiscalizare a unei case de marcat.
 
Contrar aspectului complicat, tehnicienii ITG sunt disponibili pentru a va asista pe tot parcursul procesului de fiscalizare unui aparat de marcat electronic fiscal.
 
Dupa ce ati achizitionat casa de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.), in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).
 
I. Intocmirea dosarului de obtinere a numarului unic de identificare pentru casa de marcat (documente necesare):
 
a) Copie a Certificatului de inmatriculare al utilizatorului (C.U.I.)
b) Copie a Certificatului de inregistrare in scopuri de T.V.A. (C.I.F.) daca firma este platitoare de TVA
c) Copie a Certificatulul de inchiriere sau comodat pentru punctul de lucru sau al sediului social
d) Copie a Certificatului Constatator al punctului de lucru sau al sediului social. In cazul in care casa de marcat urmeaza sa se foloseasca in regim de comert ambulant, trebuie sa apara precizarea "ACTIVITATI CARE SE DESFASOARA LA BENEFICIARI SAU/SI IN AFARA SEDIILOR PROPRII".
e) Rezolutia Oficiului National al Registrului Comertului (O.R.C.) privind infiintarea punctului de lucru, inclusiv mentiunile
f) Copie dupa Cartea de Identitate (C.I.) a administratorului societatii
g) Copie Act Constitutiv
h) Cerere tip, in 2 exemplare (model furnizat de ITG)
i) Declaratie tip (declaratie pe proprie raspundere scrisa de administratorul societatii) din care sa reiasa ca aparatul fiscal se va folosi la adresa unui punct de lucru, a sediului social sau in regim de comert ambulant. In cazul in care casa de marcat urmeaza sa se foloseasca in regim de comert ambulant, la rubrica Locul instalarii trebuie mentionat: “COMERT AMBULANT”. (model furnizat de ITG)
j) Imputernicire depunere dosar (model furnizat de ITG)
k) Stampilarea documentelor (unele administatii financiare solicita acest lucru)
l) Copie dupa factura si dovada achitarii acesteia
m) Autorizatie de distributie (furnizat de ITG)
n) Proces verbal de sigilare (furnizat de ITG)
o) Copie dupa garantie
 
Tehnicienii ITG va pot ajuta sa intocmiti acest dosar la sediul nostru sau la sediul dvs. contra cost.


II. Depunerea dosarului la Directia Generala Regionala a Finantelor Publice.
 
Obtinerea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare dureaza 5 zile din momentul depunerii dosarului la D.G.R.F.P..

Tehnicienii ITG va pot oferi acest serviciu contra cost.



III. Dupa obtinerea numarului unic de identificare, fiscalizarea se realizeaza gratuit la sediul IT Genetics sau al partenerilor IT Genetics din tara. Este obligatoriu sa se realizeze fiscalizarea casei de marcat in termen de 7 zile de la data obtinerii certificatului de atribuire a numarului unic de identificare. In acelasi timp se efectueaza programarea articolelor si instruirea.
 

Fiscalizarea se face pe baza de programare in aproximativ 2 zile lucratoare de la obtinerea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare, in functie de disponibilitatea tehnicienilor. Trebuie sa pregatiti din timp lista cu articolele (PLU) pe care le veti comercializa intr-un fisier de tip excel, ce trebuie sa contina urmatoarele informatii: numarul curent al articolului; nume articol; pret – optional.

Procedura de fiscalizare se poate efectua la sediul clientului contra cost.


 
IV. In maxim 24 de ore de la fiscalizare, administratorul trebuie sa se prezinte la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru, pentru declararea fiscalizarii, impreuna cu stampila si urmatoarele acte:
 
a) Declaratie de instalare (completata de catre technician la fiscalizare), in 4 exemplare
b) Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare de la D.G.R.F.P. (original + copie)
c) Cele doua carti ale casei de marcat sigilate (Cartea de interventii si Registrul special)
d) Copie dupa C.U.I.
e) Copie dupa C.I.F. (daca e cazul)
f) Copie Carte de Identitate administrator
 
Tehnicienii ITG va pot oferi acest serviciu contra cost.

 
V. In maxim 7 zile trebuie declarata fiscalizarea si la Administratia Financiara a sectorului unde aveti sediul social (daca este altul decat cel al punctului de lucru) cu actele de la punctul IV.
 


 

VI. Un exemplar dupa declaratia de instalare si o copie a certificatul de atribuire a numarului unic de identificare trebuiesc duse la D.G.R.F.P. (de unde s-a obtinut numarul unic de identificare).



VII. Un exemplar dupa declaratia de instalare stampilata de catre ANAF trebuie sa il trimiteti la IT GENETICS, este necesara pastrarea acesteia in calitate de unitate de service.



Va multumim ca ati ales IT Genetics sa va fie partener!

 
Garantia de retur