ITG SERVICE FISCAL– Servicii profesionale de fiscalizare a caselor de marcat (AMEF)

Fiscalizare GRATUITA la sediul ITG Service:

ITG Service Fiscal este o unitate acreditata de Ministerul Finantelor ce ofera consultanta si servicii profesionale de fiscalizare si reparatii a caselor de marcat, atat la sediul nostru cat si la sediul clientului, pe intreg teritoriul Romaniei.

Conform legislatiei in vigoare, comerciantii sunt obligati sa incheie un contract de service cu o unitate acreditata de ministerul finantelor pentru orice casa de marcat achiztionata. Omiterea sau refuzul de a incheia un contract de service este echivalent cu lipsa unei case de marcat, potrivit normelor metodologice in vigoare.

|PROCEDURA FISCALIZARE CASA DE MARCAT

Va prezentam procedura de fiscalizare a unei case de marcat:

Contrar aspectului complicat, tehnicienii ITG sunt disponibili pentru a va asista pe tot parcursul procesului de fiscalizare unui aparat de marcat electronic fiscal.

Dupa ce ati achizitionat casa de marcat, veti primi de la Unitatea de service o lista de documente, in vederea obtinerii Numarului Unic de Identificare, prin SPV, cu semnatura digitala a contabilului societatii, sau a persoanei desemnata pentru depunerea declaratiilor la  ANAF.

IIntocmirea dosarului de obtinere a Numarului Unic de Identificare pentru casa de marcat (documente necesare):

  1. Formular C801 (varianta pdf)
  2. Factura
  3. Garantie
  4. Autorizatie  
  5. Proces verbal de sigilare 

Arhiva ZIP va contine documentele atat din partea Unitatii de service, cat si din partea Utilizatorului, astfel :

Dovada platii 
Cartea de identitate a reprezentantului legal inscris in cerere, precum si actul de identitate cu care se legitimeaza imputernicitul (dupa caz)* 
Declaratia pe propria raspundere a utilizatorului privind locul de  instalare al aparatul de marcat electronic fiscal sau, dupa caz, privind desfasurarea activitatii in regim ambulant ori in regim de taxi
Certificat Constator pentru Punct de lucru sau Comert ambulant
 
*Precum si, daca cererea a fost depusa prin imputernicit, imputernicirea in original. Limita permisa a arhivei este de maxim 10 MB si trebuie sa fie in format .ZIP. 
 
 
II.Dupa obtinerea Numarului Unic de Identificare, fiscalizarea se realizeaza gratuit la sediul IT Genetics sau al partenerilor IT Genetics din tara. Este obligatoriu sa se realizeze fiscalizarea casei de marcat in termen de 7 zile de la data obtinerii certificatului de atribuire a Numarului Unic de Identificare.
 
Fiscalizarea se face pe baza de programare in aproximativ 2 zile lucratoare de la obtinerea Certificatului NUI, in functie de disponibilitatea tehnicienilor. Pentru importul produselor in casa de marcat, trebuie sa pregatiti din timp lista cu articolele (PLU) pe care le veti comercializa intr-un fisier de tip excel, ce trebuie sa contina urmatoarele informatii:
 numarul curent al articolului
 nume articol
 pret – optional
 
III.In maxim 24 de ore de la fiscalizare, administratorul trebuie sa se prezinte la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru, pentru declararea fiscalizarii, impreuna cu stampila si urmatoarele acte:
 
Declaratie de instalare (completata de catre technician la fiscalizare), in 4 exemplare
Certificatul de atribuire a Numarului Unic de Identificare de la D.G.R.F.P. (NUI original + copie)
Cele doua carti ale casei de marcat sigilate (Cartea de interventii si Registrul special)
Copie dupa C.U.I.
Copie dupa C.I.F. (daca e cazul)
Copie Carte de Identitate Administrator
 
Serviciu disponibil contra cost: AMEF-DECLARARE - Declarare fiscalizare la ANAF punct de lucru – 184.5 RON fara TVA
 
IV. In maxim 7 zile trebuie declarata fiscalizarea si la Administratia Financiara a sectorului unde aveti sediul social (daca este altul decat cel al punctului de lucru) cu actele de la punctul III.
 
V. Un exemplar dupa declaratia de instalare si o copie a certificatul de atribuire a numarului unic de identificare vor fi oprite la D.G.R.F.P. (de unde s-a obtinut numarul unic de identificare).
 
VI. Doua exemplare ale declaratiei de instalare, luate in evidenta de catre ANAF, trebuie returnate catre Unitatea de service, IT GENETICS, si un exemplar obligatoriu se va pastra in punctul de lucru in care se foloseste casa de marcat.
 
Va multumim ca ati ales IT Genetics sa va fie partener!

De ce sa alegi ITG Service Fiscal?

Tehnicieni instruiti si autorizati de Ministerul Finantelor, pentru distributie si service
Peste 5 ani de experienta in domeniul caselor de marcat
Oferta completa de servicii: de la intocmirea documentatiei initiale pana la mentenanta si reparatii
Rezolvarea rapida a solicitarilor

Pasi pentru fiscalizarea casei de marcat

  • Pasul 1 – Identificarea casei de marcat potrivita afaceriii tale si achitarea integrala. Vezi oferta completa.
  • Pasul 2 - Pregatirea documentelor pentru obtinerea Numarului Unic de Identificare, denumit si NUI
  • Pasul 3 – Fiscalizarea GRATUITA a casei de marcat, introducerea articolelor sau conectarea la PC de catre un tehnician IT Genetics autorizat
  • Pasul 4 - Declararea acesteia la ANAF (punct de lucru) in termen de 24 de ore de la fiscalizare, si Declararea la ANAF (sediu social), in maxim 7 zile de la fiscalizare.

Contracte de service pentru fiscalizare

Abonament suport online si telefonic casa de marcat (AMEF) – fara deplasare
  • • Suport online si telefonic in maximum 72 ore lucratoare de la solicitare
  • • O revizie tehnica anuala la sediul IT Genetics
  • • Instruire personal, in intervalul orar 9:00 – 17:00, de luni pana vineri
Comanda
Abonament suport online si telefonic casa de marcat (AMEF) – cu deplasare
  • • Deplasare inclusa la trei luni, la solicitare (Bucuresti si Ilfov)
  • • Suport online si telefonic in maximum 72 ore lucratoare de la solicitare
  • • Revizie tehnica anuala la sediul IT Genetics
  • • Instruire personal, in intervalul orar 9:00 – 17:00, de luni pana vineri
Comanda

Alte servicii de fiscalizare obligatorii

Tarif conectare casa de marcat la sistemul informatic ANAF

Aceasta taxa se plateste in momentul achizitiei casei de marcat sau in momentul in care comerciantul face modificari ce necesita reconectarea la ANAF.

Comanda
Abonamente mentenanta comunicatie ANAF (AMEF)

Din 2021 este obligatorie conectarea tuturor caselor de marcat la serverul ANAF. Acest serviciu acopera intretinerea modulului de comunicare GSM pentru transmisia automata a datelor.

Comanda

Alege un pachet complet:

Casa de marcat Datecs BlueCash 50
  • • Mentenanta Standard ANAF - BC50, 12 luni
  • • Abonament suport online si telefonic casa de marcat (AMEF), 12 luni
  • • Conectare la sistemul informatic ANAF
Comanda
Casa de marcat Datecs DP-25 MX
  • • Abonament suport online si telefonic casa de marcat (AMEF), 12 luni
  • • Mentenanta comunicatie ANAF (AMEF), 12 luni
  • • Conectare la sistemul informatic ANAF
Comanda
Sistem complet de vanzare pentru Retail Basic
  • • Sistem POS
  • • Casa de marcat Datecs DP-25 MX
  • • Soft de vanzare, gestiune si contabilitate primara
  • • Driver casa de marcat FiscalNet

Comanda

Resurse Video

Nu stii cum sa scoti raportul Z la finalul zilei sau ce presupune conectarea unei case de marcat la ANAF? Intra pe contul de youtube ITGStore si descopera o serie de video-uri utile care iti vor usura activitatea zilnica.

Intrebari frecvente

Cum aleg casa de marcat potrivita? 
Atunci cand alegi casa de marcat potrivita afacerii tale, este important sa tii cont de mai multe criterii: tip, utilizare, pret si volum de printare. Descopera criteriile complete, afla mai multe din articolul nostru de pe blog aici.
Cat costa fiscalizarea unei case de marcat?
Fiscalizarea este GRATUITA in momentul achizitiei AMEF. Preturile serviciilor adiacente, precum taxa de conectare si costul pe o luna al abonamentului de mentenanta & suport tehnic , incep de la 240 lei pe luna.
Care este termenul limita pentru conectarea casei de marcat la ANAF?
Termenul limita pentru conectarea tuturor caselor de marcat a fost 30 noiembrie 2021. Iar cei care au achizitionat case de marcat fiscale dupa 1 decembrie 2021, se vor conecta in termen de 2 zile lucratoare de la data instalarii aparatului de marcat electronic fiscal.
Afla mai multe aici.
De ce acte am nevoie pentru fiscalizarea casei de marcat si care este procedura?
Este necesara intocmirea unui dosar pentru obtinerea numarului unic de identificare pentru casa de marcat.Dupa obtinerea NUI, fiscalizarea se realizeaza gratuit la sediul IT Genetics sau la sediul partenerilor din tara. Vezi aici lista completa de acte necesare. Castiga timp important si lasa-ne pe noi sa ne ocupam de procedura de fiscalizare. Acceseaza serviciul aici.
Cum trec de la neplatitor de TVA la platitor de TVA?
Se completeaza declarata F4105 de catre BENEFICIAR cu mentiunea „Depasire plafon TVA, apoi se face o programare pentru schimbarea memoriei fiscale la sediul prestatorului. Vezi mai multe aici.
Cum schimb locatia de functionare a casei de marcat?
Se completeaza declaratia F4105 de catre beneficiar cu mentiunea „Schimbare punct de lucru”, apoi se programeaza interventia AMEF. Vezi mai multe aici.
Cum transfer casa de marcat pe o alta societate?
Se completeaza declaratia F4105 de catre BENEFICIAR cu mentiunea „Instrainare serie fiscala apoi se face defiscalizarea casei de marcat. Vezi aici procedura completa.
Vreau sa renunt la o casa de marcat. Cum procedez?
Se completeaza declaratia F4105 de catre BENEFICIAR cu mentiunea „Renuntare AMEF” apoi se face defiscalizarea casei de marcat. Vezi aici procedura completa.